- Sandra Hailee

Summerparty!!

Kategori:

I fredags var de förfest här hemma innan de va dags för summerpartyt. Blev en nykter helg för mig men jag hade kul för de.

Igår hade Becca förfest på gårn med massa trevligt folk innan vi gick ner till summerpartyt. MKT bra och rolig helg, fler sånna tack!!!!

Dålig uppdatering👎

Kategori:

Sry för dålig uppdatering, har haft för mig så mkt roligt så har inte riktigt haft tid eller ork till att skriva.. Men nu ska de bli bättre med det.

Drar en liten uppdatering om dom senaste dagarna.

Crusing i askersund i lördags blev hugget hela kvällen! Gyllene tider i söndags i Örebro med bra folk. Harge dom senaste dagarna med älskling och många andra. Grillbuffe med familjen. Älskar semester, skulle verkligen kunna va ledig jämnt!!!

https://cdn2.cdnme.se/723865/7-3/pic_51efd2cde087c35af3ae644a.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/723865/7-3/pic_51efd2cfe087c35b3c075dcc.jpg" class="image">

Hargepoool☀☀

Kategori:

Igår va de kalas för Jempa och Petra, dom hade hyrt hargepoolen så kalaset va där 👍gick tipspromenad, grilla korv och hamburgare, bada (inte jag😜) och bara umgicks. Kanon trevlig och mysig kväll ❤

Strandhugget

Efter en underbar heldag i harge igår med älskling och flera så mötte jag upp Frida,klara & Tove på hugget där vi käka och drack bärs 🍻☀
Avslutade kvällen med glass i hamnen 🍧🍦

Woho ☀☀☀

Kategori:

När man vaknar till detta väder kan man inte blir annat än glad. Hem och slänga i sig frukost och sen åka till stranden🏊

Idag;

Kategori:

Var de dåligt väder så jag och Johan åkte till Motala för lite shopping👍
Började med gallerian och tog även en fika där.

Jag hittade lite underkläder, skor (på rean, hade kostat 599:-men jag gav 199:-.) och så ett torrschampo fast de köpte jag på netto, ska tydligen va jätte bra så de måste man ju pröva 😉

Imorn hoppas jag på hargeväder☀☀☀

Igår;

Kategori:

Ställde vi kl tidigt igen för att gå en pw sen blev de direkt hem för och packa kylväskan och åka till harge ☀☀☀

Samtidigt som jag va i harge och götta mig så va Johan inne på röntgen i Örebro för sin arm 💪💪💪 och de visade sig att den va av så han har allså gått med en bruten arm i en vecka pga att vårdcentralen i Askersund sa att de inte va nån fara och att han skulle vara hemma och vila 2 dar så skulle de va bra sen😡
Så nu är han gipsad och sjukskriven 5 veckor, min lilla älskling.

Fast jag tycker de är väldigt bra av han att han klara både Göteborg och Ullared i helgen med en bruten arm hihi😘

Morgonpromenad

Kategori:

Imorse ringde kl 6.30, blev en pw med Emma runt stan.. Skönt att ha de gjort!

Nu frukost på balkongen :)

Borta bra...

Kategori:

Men hemma bäst, Alltid skönt att komma hem ju. Vi tog oss en chillkväll på balkongen i solen 🌞 underbara väder!

Hotellfrukost❤❤❤

Började dagen med en rejäl frulle, så gott! Inget slår Gothia towers ( märks de att jag gillar de hotellet 😉😝) när vi checkat ut så rulla bilen vidare till Ullared, fick tjata på Johan i en vecka för att han skulle gå med på att åka dit.
Shoppade ganska mkt bra och ha saker, mest inredning och de kommer de kort på imorn när jag packat upp 😋

Liseberg 🌞😉🍻

Kategori:

Hade en kanon kväll igår på Liseberg, vädret kunde inte va bättre. Vi mötte upp Tina & gänget och tog en bärs 🍻

Efter de brände johan och jag upp lite pengar på lotter eftersom vi aldrig åkte nått för Johans skadade arm 💪

När Liseberg stängde gick vi till hotellet och åkte upp till heaven 23, baren på högsta våningen.

Räkmacka

Kategori:

Inte många räkmackor som slår Gothia towers, man fick hur mkt räkor som helst. Tur vi dela på en igår annars hade jag vart mätt än! 😉

Bilder:)

Som skulle va med i förra inlägget men de strula visst!

Shopping

Kategori:

Natten som va så bodde vi på hotel panorama, litet men mysigt hotell. Så efter vi käkat väldens godaste frulle så checka vi ut och for till stan för ännu mer shopping:)
Nu sitter vi i lobbyn på gothia towers och väntar på att få checka in, favorit hotellet <3
Ikväll blir de Liseberg!

Semester!

Kategori:

Åh va härligt de är med semester!!!! Skulle kunna va ledig jämnt ;) imorse rulla bilen ner till Gbg, så idag har vi gått runt lite i centrum och nordstan och shoppat lite, blir mer imorn;) nu ska vi sätta oss i nån bar och bara chilla!

Torsdag

Känner mig duktig, har gått upp tidigt hela veckan och gått långpromenad med Emma runt stan. Skönast att gå på morgonen så man har de gjort.
Köpte med en räkmacka åt älsklingen idag från tutingen, är väl inte mer än rätt att man ska ha fin frulle när man är sjukskriven;)

Kategori:

Igår blev johan skadad på jobbet så han är hemma med mig resten av veckan, han hade tur i oturen min lilla älskling! <3vi har bokat hotell i Göteborg till helgen men vi får se hur de blir med de nu. Kanske får ta de en annan helg istället.

Ikväll har Jennie, sillen och Petra vart här och firat mig :) fick ett jätte fint fat med olika ostar, vindruvor och choklad i.

Mysig eftermiddag/kväll

Kategori:

När Johan slutade jobba åkte vi till sommarstugan och tog med oss lite mat som vi satt och åt på bryggan i solen.
Mysigt:)

Första semesterdagen:)

Kategori:

Äntligen några veckor semester, känns inte som om den kan komma mer lägligt :) bara solen kan titta fram lite oxå så är jag nöjd!

Idag har johanna vart hos mig på lite kaffe. Fick fina grejer av henne med för jag har fyllt<3
Nu blir de några varv i spåret innan regnet kommer!