- Sandra Hailee

- Köket

Kategori: Allmänt

Har ju lovat att visa er hur köket blev efter målningen... passar på idag när jag har nydiskat ;-)



 ( Före )
Jag verkligen hatade denna färg.. mådde dåligt så fort jag skulle in i köket


 
( Efter )


Helt vitt, tröttnar aldrig på denna färg.. om man nu kan kalla de färg ;-)




( Taperterna när jag flytta in )

Tänk er gula tapeter till dom gräsliga skåpluckorna, det var verkligen hemskt..här hållde jag på och måla vitt runt fönsterna och skulle tapersera bort de gula.



( Efter )  



( Tapeterna)



Sammanlagt la jag ut:
 
- 60 kr på tapeterna (gick åt två rullar och kostade 30kr st)
- 49kr på tapetklister
- Vitfärg hade mamma hemma som jag fick
- Luckorna blev målade av en vän så jag behövde aldrig betala nått

Så allså 109 kr har jag lagt ut på köket ;)
Helt klart värt det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: